Cезне үземнең сайтымда күрүемә бик шатмын !

Эш тәҗрибәсеннән

Сыйфат фигыль

затланышсыз фигыльләр турында белешмә бирү; сыйфат фигыль төшенчәсен формалаштыру; аның мәгънәсе , сыйфат һәм фигыль белән уртаклыгын, җөмләдәге вазифасын ачыклау.
сыйфат фигыль.doc
Microsoft Word Document 2.4 MB

Сыйфат сүз төркеме. 6 нчы сыйныф.

Максат:

1) дидактик: сыйфат турында укучыларның башлангыч   сыйныфларда алган белемнәрен искә төшерү , сыйфатның грамматик мәгънәсе, морфологик һәм синтаксик берәмлекләре турында төшенчә бирү ;

2) психологик : фәнгә карата кызыксыну уяту, материалны   үзләштерү өчен уңай шартлар тудыру;

3) тәрбияви: туган якның матурлыгына мәхәббәт уяту.

Сүзлекләр һәм алардан файдалану. 5 нче сыйныф.

Максат:

1) белем бирү : сүзлекләр, аларның төрләре турында белешмә бирү; алардан дөрес һәм тиз файдалана белү күнекмәсе формалаштыру;

2) үстерү : материалны үзләштерү өчен уңай шартлар тудыру, төркемнәрдә эшләүне үстерү;

3) тәрбияви: бер-береңә игътибарлылык, ярдәмләшү сыйфатлары тәрбияләү.

     Рәвешнең ясалышы ягыннан төрләре һәм дөрес язылышы. 6 нчы сыйныф

         Максат:

1.    белем бирү : ясалышлары буенча рәвешләрне төрле төркемнәргә  туплау һәм аларны дөрес язу үзенчәлеген аңларга ярдәм итү;

2.          үстерү  : фикерләү, сөйләм  күнекмәләрен  һәм төркемдә эшли   белүне үстерү;                                                                       тәрбияви :  табигатькә , туган телгә мәхәббәт тәрбияләүгә этәргеч ясау.

Аерымланган сәбәп һәм аерымланган максат хәлләре. 7 нче сыйныф.
Сингапур методикасына нигезләнеп төзелгән.
дәрес.pdf
Adobe Acrobat Document 297.7 KB

Әдәбият

Әдәбияттан дәрес эшкәртмәләре

Китап укып елый алганнарның күңелендә булмый каралык
язучы Г.Гыйльмановның тормыш юлы һәм иҗатына багышланган китап укучылар конференциясе
Г.гыйльманов.pdf
Adobe Acrobat Document 154.6 KB

Мәхәббәт дигән очар кош бардыр, канатлары пардыр. (тәрбия сәгате)

 Максат : мәхәббәтнең көчен , аның тормышның ,  гаиләнең   нигезе булуын аңлату ; тату , матур яшәүче гаиләләрдән үрнәк алу ; дуслык хисләре тәрбияләү.

Игелек.

Максат :

1 . белем бирү : эчтәлегендә игелек булган әсәрләргә анализ ясарга , әдәби әсәрдән игелек сыйфатын табарга өйрәтү ;

2. үстерү : фикерләү, сәнгатьле уку, төркемнәрдә эшли белү күнекмәләрен үстерү;

3.тәрбия : балаларда әхлакый тәрбияне үстерүгә, игелеклелек сыйфатлары тәрбияләүгә этәргеч ясау.

Без тарихта эзлебез.

Р.Батулла "Сөембикә" романы. 8 нче сыйныф.

           ”Сөембикә “романы белән таныштыру ;

            бәйләнешле сөйләм күнекмәләрен үстерү;

халкыбызның үткәне белән кызыксыну хисләре

һәм китап укуга мәхәббәт   тәрбияләү,

            Сөембикәгә карата соклану хисләре уяту.

 

Г.Бәшировның "Туган ягым- яшел бишек " әсәрендә гореф -гадәтләрнең  һәм йолаларның бирелеше. 8 нче сыйныф .

1.”Туган ягым-яшел бишек” әсәрен өйрәнүне йомгаклау.                                                                   

2. Әсәрдә гореф-гадәтләрнең һәм йолаларның бирелеше һәм аларга карата укучыларның карашларын формалаштыру ;

3. Бәйләнешле сөйләм күнекмәләрен үстерү ;

4. Милли үзаң тәрбияләү.

Гаилә бәйрәме

Максат: Авылыбызда яшәүче үрнәк гаиләләр белән таныштыру. Балаларда үз гаиләң белән горурлану хисләре тәрбияләү.

Балачак иленә сәяхәт.
Роберт Миңнуллинның тормыш юлы һәм иҗаты
Р.Миңнуллин иҗаты.pdf
Adobe Acrobat Document 354.1 KB

Фатих Кәрим тормышындагы "ак таплар" 

(дәрестә файдалану өчен материал)